Aimishu schreef:Elohel schreef:Waar komt die tafel eigenlijk vandaan? En het bakje waar je lipproducten instaan?
sorry voor late reactie![]()
Tafel is van Ikea; Malm tafel. Alleen Deze lengte is niet meer verkrijgbaar heb ik gehoord en ook geen la meer.
Lippenstift bak heb ik in Azie gehaald. Dit ben ik nog nergens tegengekomen in NL, helaas. Probeer wellicht op Ebay?

dior:)addict schreef:Waar heb je trouwens dat lipstick en lipgloss rek vandaan?

Elohel schreef:Aimishu schreef:Elohel schreef:Waar komt die tafel eigenlijk vandaan? En het bakje waar je lipproducten instaan?
Tafel is van Ikea; Malm tafel. Alleen Deze lengte is niet meer verkrijgbaar heb ik gehoord en ook geen la meer.
Lippenstift bak heb ik in Azie gehaald. Dit ben ik nog nergens tegengekomen in NL, helaas. Probeer wellicht op Ebay?
Ik vermoedde al dat de tafel van Ikea was. Jammer, maar misschien nog op marktplaats

Eline schreef:Elohel schreef:Aimishu schreef:Elohel schreef:Waar komt die tafel eigenlijk vandaan? En het bakje waar je lipproducten instaan?
Ik vermoedde al dat de tafel van Ikea was. Jammer, maar misschien nog op marktplaats
Jawel! Ik heb laatst bij de ikea deze tafel gekocht maar dan een maat kleiner en daar zit gewoon een la in! Ben er erg blij mee hehe.

Gebruikers op dit forum: Nadiaa' en 1 gast