Deze zijn er allemaal voor DS:- FF III
- FF IX
- FF XII Revenant Wings
- FF Crystal Cronicles: Ring of Fates
- FF Crystal Cronicles: Echoes of Time
- FF Tactics A2
Deze zijn er allemaal voor DS:

leggen ze lekker uit wat je moet, als je eventjes vast zit! Heb aan 1 spel bijna 200 uur gezeten 

Bij Harvest Moon zocht ik ook allerlei cheats omdat het me te lang duurde. Ik denk dat ik het weer ga moeten doen.

erg lief van jullie!

Jenniferrr schreef:De doos van pandora vond ik heel erg leuk! Mn broertje heeft een DSi en heeft daar zo'n r4 kaart in waar je spelletjes op kan zetten. Daar hadden we dus ook de dos van pandora opgezet, beetje gekke naam, maar tis een heel leuk spelletje! Met nog bést lastige raadsels en puzzels, mn vriend en ik hebben soms urenlang nog in bed wakker gelegen om te prutsen met die raadsels

Hoshine schreef:Jenniferrr schreef:De doos van pandora vond ik heel erg leuk! Mn broertje heeft een DSi en heeft daar zo'n r4 kaart in waar je spelletjes op kan zetten. Daar hadden we dus ook de dos van pandora opgezet, beetje gekke naam, maar tis een heel leuk spelletje! Met nog bést lastige raadsels en puzzels, mn vriend en ik hebben soms urenlang nog in bed wakker gelegen om te prutsen met die raadsels
Fantastisch spel! Ben alleen nog niet tot het einde geraakt. Ik ben blijkbaar niet zo goed in observeren (ik staar naar elk mogelijk plekje en dan zit ik nog niet in de buurt. Gaah).
Was geen moeite TMR

Jenniferrr schreef:Hoshine schreef:Jenniferrr schreef:De doos van pandora vond ik heel erg leuk! Mn broertje heeft een DSi en heeft daar zo'n r4 kaart in waar je spelletjes op kan zetten. Daar hadden we dus ook de dos van pandora opgezet, beetje gekke naam, maar tis een heel leuk spelletje! Met nog bést lastige raadsels en puzzels, mn vriend en ik hebben soms urenlang nog in bed wakker gelegen om te prutsen met die raadsels
Fantastisch spel! Ben alleen nog niet tot het einde geraakt. Ik ben blijkbaar niet zo goed in observeren (ik staar naar elk mogelijk plekje en dan zit ik nog niet in de buurt. Gaah).
Was geen moeite TMR
Haha, je moet vooral gewoon overal klikken voor die muntjes! Ik heb echt plaatjes gehad waar ik er zeker 8 uit heb gehaald! Giga handig bij lastige puzzels, dan kan je gewoon hints klikken zonder je druk te maken over je hintmuntjes. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bij genoeg puzzels er niet uitkwam hoor, dan was het altijd: Tijs? Schatje? Kan jij deze voor mij doen? Ik snap dat niet. haha

Gebruikers op dit forum: adorable, BoeBeestje, fleur88, NickyHilton en 2 gasten