Nintendo DS Topic

Muziek, tv-series, films, boeken en gadgets kunnen hier besproken worden.

Re: Nintendo DS Topic

Berichtdoor Jishin » 29 jul 2010, 21:29

Het liefst speel ik alles van Final Fantasy gewoon :D Deze zijn er allemaal voor DS:
- FF III
- FF IX
- FF XII Revenant Wings
- FF Crystal Cronicles: Ring of Fates
- FF Crystal Cronicles: Echoes of Time
- FF Tactics A2
Got a secret, can you keep it? Swear this one you'll save, better lock it in your pocket, taking this one to the grave.
If I show you, then I know you won't tell what I said. Cause two can keep a secret if one of them is dead.
Jishin

♥

Berichtdoor Hoshine » 29 jul 2010, 23:14

Oooh, ik had er iets van, maar raakte er niet aan uit :lol:
Hoshine

♥

Berichtdoor Jishin » 31 jul 2010, 12:12

Gewoon een walkthrough opzoeken online :P leggen ze lekker uit wat je moet, als je eventjes vast zit! Heb aan 1 spel bijna 200 uur gezeten :lose:
Got a secret, can you keep it? Swear this one you'll save, better lock it in your pocket, taking this one to the grave.
If I show you, then I know you won't tell what I said. Cause two can keep a secret if one of them is dead.
Jishin

♥

Berichtdoor TMR » 02 aug 2010, 19:35

Heeft iemand hier toevallig een R4 i upgrade SDHC Versie 2.0 kaartje? Mijn vriend heeft deze laatst gekocht maar we kunnen er geen software voor vinden (dus nu doet ie niets...) Zelf ik heb een Cyclo DS Revolution kaartje, dus daar heeft hij niets aan. Iemand?
Eventuele software voor oudere versies zouden we ook wel willen proberen. Zo ziet het doosje eruit:
Afbeelding
Think green, live pink!
TMR
Moderator
Moderator

Berichtdoor Hoshine » 03 aug 2010, 12:01

@Jishin: Ik zou gek worden, 200 uur :lol: Bij Harvest Moon zocht ik ook allerlei cheats omdat het me te lang duurde. Ik denk dat ik het weer ga moeten doen.

@TMR: Even aan m'n vriend vragen, hij weet er misschien iets mee :)
Hoshine

♥

Berichtdoor miszblondiej » 03 aug 2010, 12:50

TMR,
http://r4isdhc.com/download_v2-0i/
Dit kwam ik tegen naar ff zoeken
miszblondiej

♥

Berichtdoor Hoshine » 03 aug 2010, 18:21

Hoshine

♥

Berichtdoor Jenniferrr » 03 aug 2010, 20:17

De doos van pandora vond ik heel erg leuk! Mn broertje heeft een DSi en heeft daar zo'n r4 kaart in waar je spelletjes op kan zetten. Daar hadden we dus ook de dos van pandora opgezet, beetje gekke naam, maar tis een heel leuk spelletje! Met nog bést lastige raadsels en puzzels, mn vriend en ik hebben soms urenlang nog in bed wakker gelegen om te prutsen met die raadsels :lol:
Jenniferrr

♥

Berichtdoor TMR » 03 aug 2010, 22:39

het probleem is al opgelost. Het lag niet aan de software (site gevonden met álle software van de R4 met alle types) het kaartje was gewoon stuk. Vandaag nog nieuwe gekregen en spelletjes werken ook al. ;D
Think green, live pink!
TMR
Moderator
Moderator

Berichtdoor TMR » 03 aug 2010, 22:40

maar voor ik het vergeet, thanks anyway :D erg lief van jullie!
Think green, live pink!
TMR
Moderator
Moderator

Berichtdoor Hoshine » 04 aug 2010, 10:33

Jenniferrr schreef:De doos van pandora vond ik heel erg leuk! Mn broertje heeft een DSi en heeft daar zo'n r4 kaart in waar je spelletjes op kan zetten. Daar hadden we dus ook de dos van pandora opgezet, beetje gekke naam, maar tis een heel leuk spelletje! Met nog bést lastige raadsels en puzzels, mn vriend en ik hebben soms urenlang nog in bed wakker gelegen om te prutsen met die raadsels :lol:

Fantastisch spel! Ben alleen nog niet tot het einde geraakt. Ik ben blijkbaar niet zo goed in observeren (ik staar naar elk mogelijk plekje en dan zit ik nog niet in de buurt. Gaah).

Was geen moeite TMR :)
Hoshine

♥

Berichtdoor Jenniferrr » 04 aug 2010, 10:35

Hoshine schreef:
Jenniferrr schreef:De doos van pandora vond ik heel erg leuk! Mn broertje heeft een DSi en heeft daar zo'n r4 kaart in waar je spelletjes op kan zetten. Daar hadden we dus ook de dos van pandora opgezet, beetje gekke naam, maar tis een heel leuk spelletje! Met nog bést lastige raadsels en puzzels, mn vriend en ik hebben soms urenlang nog in bed wakker gelegen om te prutsen met die raadsels :lol:

Fantastisch spel! Ben alleen nog niet tot het einde geraakt. Ik ben blijkbaar niet zo goed in observeren (ik staar naar elk mogelijk plekje en dan zit ik nog niet in de buurt. Gaah).

Haha, je moet vooral gewoon overal klikken voor die muntjes! Ik heb echt plaatjes gehad waar ik er zeker 8 uit heb gehaald! Giga handig bij lastige puzzels, dan kan je gewoon hints klikken zonder je druk te maken over je hintmuntjes. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bij genoeg puzzels er niet uitkwam hoor, dan was het altijd: Tijs? Schatje? Kan jij deze voor mij doen? Ik snap dat niet. haha
Jenniferrr

♥

Berichtdoor kelsebels » 04 aug 2010, 10:37

I looooooooooooooooooove de R4.
kelsebels

♥

Berichtdoor Hoshine » 04 aug 2010, 10:38

Jenniferrr schreef:
Hoshine schreef:

Haha, je moet vooral gewoon overal klikken voor die muntjes! Ik heb echt plaatjes gehad waar ik er zeker 8 uit heb gehaald! Giga handig bij lastige puzzels, dan kan je gewoon hints klikken zonder je druk te maken over je hintmuntjes. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bij genoeg puzzels er niet uitkwam hoor, dan was het altijd: Tijs? Schatje? Kan jij deze voor mij doen? Ik snap dat niet. haha

Hier hetzelfde! En dan vindt hij het nog makkelijk ook. Leve de hints :8)
Hoshine

♥

Berichtdoor kelsebels » 04 aug 2010, 10:39

Ik ben beter dan mn vriend bij Layton. Ik ben TROTS, hij vraagt het aan mij. :D
kelsebels

♥

VorigeVolgende