Luistertoetsen

Alles over je opleiding, (bij)baan en financiën

Re: Luistertoetsen

Berichtdoor Lindadoetmaarwat » 08 feb 2010, 21:47

ik ben over het algemeen juist goed in luisteren, kijken is wat moeilijker, ik raak makkelijk door achtergrond geluiden afgeleid.

maar bij luisteren staar ik intens naar de cd-speler, ik lees de vragen en antwoord goed door in de pauze, zodra ik het antwoord denk te horen schrijf ik het op, wel luister ik door dan kan ik altijd nog veranderen, maar hoeft dat niet heb ik extra tijd om de vraag en antwoorden te lezen.

wat ik een keer heb gedaan bij luisteren frans waren kernwoorden die ik hoorde en mn antwoord konden bevestigen achter mn antwoord opschrijven, een soort van beredenering waarom ik dat antwoord koos, zo ga ik niet twijfelen. het werkte blijkbaar want ik had een 7 ondanks dat ik ontzettend vermoeid was door een toets de les daarvoor. :D
Lindadoetmaarwat

♥

Berichtdoor Milk » 08 feb 2010, 23:52

Aaaah! Hij ging echt supergoed vandaag, ik heb me -zoals gewoonlijk- zorgen lopen maken over niets. 10 fout van de 33 vragen, dus minder dan 1/3e onvoldoende... dus heb ik een voldoende!! :D
Oke, echt zeker is het niet omdat de normering pas in week 9 bekend wordt gemaakt, maar toch! Toch wel fijn dit, zeker omdat Frans vorig jaar helemaal niet zo goed ging! En de luistertoetsen van VWO6 zijn echt niet heel makkelijk, zo'n verschil met HAVO5! Toen was ik er al niet zo'n ster in, maar dit is echt niet te vergelijken.

Ik ben best trots op mezelf, had zelfs het minst aantal fouten van de klas! Heel erg bedankt meiden! (L)

Oja, ik heb deze keer echt NIKS veranderd. Altijd mijn eerste ingeving laten staan. Eerst geloofde ik daar niet zo in en veranderde alsnog de helft, maar deze keer niet!
♥ We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly ♥
Milk

♥

Berichtdoor Hyphy » 09 feb 2010, 10:49

Goed joh! :D

Ik heb zometeen Duits, we'll see..
Hyphy

♥

Berichtdoor Dona » 09 feb 2010, 12:54

Wat ik wel fijn vond was dat we in VWO 5 en 6 filmpjes erbij kregen bij Frans, de jaren daarvoor was dat niet. Voor sommigen juist afleidend, maar ik vond het wel fijn. Jammer alleen dat ze dan iemand Arabisch laten praten met een Franse voice-over :P
Only hope can keep the clouds from hiding the moon and the stars :love:
Dona

♥

Berichtdoor Milk » 09 feb 2010, 14:40

Hyphy schreef:Goed joh! :D

Ik heb zometeen Duits, we'll see..

Succes, zal vast wel goedkomen!
♥ We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly ♥
Milk

♥

Berichtdoor Milk » 24 feb 2010, 14:19

Woohoo, toch nog even vermelden: ik had een 7! :D
Milk

♥

Berichtdoor LisaIsLief » 24 feb 2010, 14:23

Goed gedaan!! Maar was het nou een luisterexamen van Cito? Want bij ons zijn de normeringen nog helemaal niet bekend gemaakt, volgende week pas!
LisaIsLief

♥

Berichtdoor Milk » 24 feb 2010, 14:30

Ja, was inderdaad van Cito! Op de site stond dat ze uiterlijk in week 8/9 bekend zouden worden gemaakt. Vanochtend stond er nog niks, maar toen ik net de pagina vernieuwde stonden ze er al op! :)

http://www.cito.nl/VO/se/luistervaardig ... o-2010.htm
Milk

♥

Berichtdoor LisaIsLief » 24 feb 2010, 15:15

Aaah je bent geweldig :win: Ik heb voor Engels een 7,7 en voor Duits een 8,1 :D
LisaIsLief

♥

Berichtdoor Milk » 24 feb 2010, 15:35

Super meid, gefeliciteerd! Haha :D
Milk

♥

Berichtdoor miss.moi » 03 maart 2010, 08:25

@ sokje:

Ik hou van jou idee!!!! :love:

Veder ben ik ook heel slecht in Frans, duits en engels lukt maar net.
maar wat bij mij altijd helpt is dat als ik een woord niet weet, ga ik niet panieken maar luister ik gewoon veder en dan hoor ik een bekend woord vederop in de zin en dan weet ik welk woord, het woord was dat ik niet wist :yes:

^ : niet echt duidelijk :no:.
[i]Wish you where here [/i]
miss.moi

♥

Berichtdoor dieveer » 03 maart 2010, 21:33

Goed van je joh! Ik ben echt een ramp in luistertoetsen (leestoetsen zijn trouwens ook niet m'n sterkste punt). Vandaag hadden we een oefenluistertoets van Duits. Ik geloof dat ik ongeveer de helft fout had, oeps. Meestal vind ik het onderwerp ook zó saai en kan ik me niet concentreren voor zo'n lange tijd :(
dieveer

♥

Berichtdoor marzjolein » 07 maart 2010, 13:23

Ik heb zúlke slechte cijfers gehaald met de luistertoetsen.
Had ik niet verwacht. Normaal ben ik er redelijk goed in. :P
Afbeelding
marzjolein

♥

Vorige