Anne schreef:dieveer schreef:IK OOKOmg, hij is zó onbereikbaaaar meh
Omg frustrerend is dat hè! Damn, waarom krijg ik ook altijd gigacrushes op ACTEURS?
Ja ik word er echt helemaal gek van! Het achtervolgt me helemaal.

Anne schreef:dieveer schreef:IK OOKOmg, hij is zó onbereikbaaaar meh
Omg frustrerend is dat hè! Damn, waarom krijg ik ook altijd gigacrushes op ACTEURS?

dieveer schreef:Ik vind die foto eigenlijk helemaal niet zo leukJA hij is onweerstaanbaar, maar ik vind de pose zo stom haha. En Willemijn neee hij is juist echt het tegenovergestelde in het echt. Zo lief en echt een flirt haha. (het lijkt nu net of ik hem in het echt ken, maar nee was het maar zo
)
http://www.youtube.com/watch?v=PJS9gpQP81Y
Hier een filmpje van een signing waar je hem echt zooo lief tegen z'n fans ziet doen <3 Als er ook zo'n persdag in nederland is ga ik daar ZO HARD heen. Omg het idéé alleen al als hij m'n hand kust, haha
Inderdaad Willemijn, echt een showman, hartenbreker!

Anne schreef:dieveer schreef:Ik vind die foto eigenlijk helemaal niet zo leukJA hij is onweerstaanbaar, maar ik vind de pose zo stom haha. En Willemijn neee hij is juist echt het tegenovergestelde in het echt. Zo lief en echt een flirt haha. (het lijkt nu net of ik hem in het echt ken, maar nee was het maar zo
)
http://www.youtube.com/watch?v=PJS9gpQP81Y
Hier een filmpje van een signing waar je hem echt zooo lief tegen z'n fans ziet doen <3 Als er ook zo'n persdag in nederland is ga ik daar ZO HARD heen. Omg het idéé alleen al als hij m'n hand kust, haha
OMFG DAT FILMPJE. I'd die to be one of them.
Ok dat gaat te furr. Maar ik zou er wel heul graag willen staanInderdaad Willemijn, echt een showman, hartenbreker!

Ik heb hem gisteren nog even gekeken op youtube haha. (Alleen dat haar! Wtf ik erger me echt aan die twee voorste plukjes die als een regenboog opzij vallen haha)

Nelleke- schreef:Vera wil je die scene ff in een spoiler zetten of sturen via pm? Nou wil ik hem zien
)

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten