Tinkerbell53 schreef:Ik weet niet goed wat ik moet gebruiken. Ik gebruikte al een hele tijd de Aloe soothing crèmes van TBS en ik was hier best wel tevreden over. Ik heb onlangs een proefje gekregen van Clinique Youth Surge waar ik ook wel tevreden over ben. Youth Surge is bedoeld om rimpels te voorkomen, en is dus niet echt een anti-rimpelcrème als jullie snappen wat ik bedoel..:p Dus dit vind ik wel een enorm pluspunt. Maar de prijs houdt me tegen... Als ik nu zekerheid had dat dit er voor zou zorgen dat ik pas veel later rimpels zou krijgen, heb ik dat geld er wel voor over. De aloe vera crème van TBS is fijn, maar zorgt niet voor iets extra's.

Fluff schreef:Gebruik nu de olaz complete lijn. SPF 15, anti-oxidanten en vitamine E

echt waar, en hij is nog niet eens duur!

Fluff schreef:Tinkerbell53 schreef:Ik weet niet goed wat ik moet gebruiken. Ik gebruikte al een hele tijd de Aloe soothing crèmes van TBS en ik was hier best wel tevreden over. Ik heb onlangs een proefje gekregen van Clinique Youth Surge waar ik ook wel tevreden over ben. Youth Surge is bedoeld om rimpels te voorkomen, en is dus niet echt een anti-rimpelcrème als jullie snappen wat ik bedoel..:p Dus dit vind ik wel een enorm pluspunt. Maar de prijs houdt me tegen... Als ik nu zekerheid had dat dit er voor zou zorgen dat ik pas veel later rimpels zou krijgen, heb ik dat geld er wel voor over. De aloe vera crème van TBS is fijn, maar zorgt niet voor iets extra's.
Welk huidtype heb je en hoe oud ben je?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast