Dagcrème topic

Re: Dagcrème topic

Berichtdoor Fluff » 18 feb 2010, 18:23

Gebruik nu de olaz complete lijn. SPF 15, anti-oxidanten en vitamine E
♥ Mijn eigen youtube channel: http://www.youtube.com/user/dutchbeautylover
Fluff

♥

Berichtdoor Tinkerbell53 » 18 feb 2010, 20:44

Ik weet niet goed wat ik moet gebruiken. Ik gebruikte al een hele tijd de Aloe soothing crèmes van TBS en ik was hier best wel tevreden over. Ik heb onlangs een proefje gekregen van Clinique Youth Surge waar ik ook wel tevreden over ben. Youth Surge is bedoeld om rimpels te voorkomen, en is dus niet echt een anti-rimpelcrème als jullie snappen wat ik bedoel..:p Dus dit vind ik wel een enorm pluspunt. Maar de prijs houdt me tegen... Als ik nu zekerheid had dat dit er voor zou zorgen dat ik pas veel later rimpels zou krijgen, heb ik dat geld er wel voor over. De aloe vera crème van TBS is fijn, maar zorgt niet voor iets extra's.
Tinkerbell53

♥

Berichtdoor Fluff » 19 feb 2010, 23:22

Tinkerbell53 schreef:Ik weet niet goed wat ik moet gebruiken. Ik gebruikte al een hele tijd de Aloe soothing crèmes van TBS en ik was hier best wel tevreden over. Ik heb onlangs een proefje gekregen van Clinique Youth Surge waar ik ook wel tevreden over ben. Youth Surge is bedoeld om rimpels te voorkomen, en is dus niet echt een anti-rimpelcrème als jullie snappen wat ik bedoel..:p Dus dit vind ik wel een enorm pluspunt. Maar de prijs houdt me tegen... Als ik nu zekerheid had dat dit er voor zou zorgen dat ik pas veel later rimpels zou krijgen, heb ik dat geld er wel voor over. De aloe vera crème van TBS is fijn, maar zorgt niet voor iets extra's.

Welk huidtype heb je en hoe oud ben je?
♥ Mijn eigen youtube channel: http://www.youtube.com/user/dutchbeautylover
Fluff

♥

Berichtdoor Sanne_in_love » 21 feb 2010, 18:02

Ik heb heeeeel veel dagcremes gehad en voor mij was het allemaal niks :p
Heb/had een extreem gevoelige huid die erg vochtarm is maar wel met grove porien dus moest geen dagcreme voor de droge huid hebben..

Heb nu dagcreme van Biodermal voor de vochtarme huid! Werkt bij mij super goed heb een veel mooiere huid gekregen, veel minder vochtarm en geen extra puistjes of meeeters! :)
Sanne_in_love

♥

Berichtdoor lovingyou. » 09 maart 2010, 16:32

ik ben op zoek naar een goede dagcreme voor de vette huid, met minstens SPF 15 erin. hij moet liever niet te duur zijn, aangezien ik niet echt veel geld heb op het moment. iemand een aanrader?
xxxx
please baby, take me away with you.
lovingyou.

♥

Berichtdoor jantine » 09 maart 2010, 16:42

ik heb in alle haast even dagcreme gehaald bij Plus supermarkt. En hij is nog fijn ook: ruikt heerlijk en mijn huid is niet droog en trekkerig! :)
Xx Miss Dior
jantine

♥

Berichtdoor Mini » 10 maart 2010, 23:25

Fluff schreef:Gebruik nu de olaz complete lijn. SPF 15, anti-oxidanten en vitamine E

Hoi mag ik vragen hoe deze jou bevalt?
En is deze aan te raden voor een vochtarme/droge huid?

Alvast bedankt!!!
Mini

♥

Berichtdoor Xibalba » 10 maart 2010, 23:41

YTC :win:
Xibalba

♥

Berichtdoor Dorien » 15 maart 2010, 22:01

Ik heb vandaag de Daily Energizer Lotion van Clarins gekocht met SPF 15. Deze is vooral om mijn teint wat te verbeteren want die is bagger: grauw en kleine minipuistjes (verstopte porieen?) en verwijde porieen. Deze zou moeten helpen (fingers crossed). Hij is ook hydraterend maar ben nou niet zeker dat dit spul de dagcreme kan vervangen. Ik hoop van wel want ik heb het gevoel dat mijn Nivea dagcreme voor de gewone/gemengde huid zorgt voor die verstopte porieen..
♥ ♥ ♥
Dorien

♥

Berichtdoor jopske » 18 maart 2010, 22:16

ik had er een van loreal anti vette huid ofozo pure zone zoiets, in een blauwe tube. ik heb gecombineerde huid maar toch meer vet , maar oo wat droogde die dagcreme mijn huid uit zeg! heb nu eentje van tbs aloe vera en die is gelukkig wel heel fijn! ;)
jopske

♥

Berichtdoor Jishin » 19 maart 2010, 17:22

De hydrafresh van Loreal is een aanrader voor mensen met combinatie/vette huid :) echt waar, en hij is nog niet eens duur!
Got a secret, can you keep it? Swear this one you'll save, better lock it in your pocket, taking this one to the grave.
If I show you, then I know you won't tell what I said. Cause two can keep a secret if one of them is dead.
Jishin

♥

Berichtdoor Sussann » 19 maart 2010, 20:21

Ik gebruik beauty fluid van Olaz. Bevalt me wel goed, de creme is niet heel dik (een beetje melkachtig) maar trekt heel snel in, dat vind ik heel fijn! Hij hydrateerd mijn huid heel erg goed, mijn huid is af en toe droog. Hij ruikt alleen niet echt lekker, gewoon echt naar een creme. Hij is voor 100ml € 6,75 wat ook niet duur is! De meeste creme's hebben een inhoud van 50ml.

's avonds na het douchen (en het schoonmaken van mijn huid met Black African Soap gebruik ik sheabutter)
Sussann

♥

Berichtdoor Myr » 21 maart 2010, 00:34

ik gebruikte een tijdje de MAC mineralize all-over lotion omdat ik laatste tijd best een droge huid had vooral toen het nog wat kouder was. Maar nu het mooier weer word merk ik dat mn huid weer vetter word, dus moet nu weer opzoek naar een andere dagcreme weet alleen nog niet welke. Denk dat ik weer voor de Seaweed mattifying daycreme ga van TBS
Myr

♥

Berichtdoor Tinkerbell53 » 23 maart 2010, 01:59

Fluff schreef:
Tinkerbell53 schreef:Ik weet niet goed wat ik moet gebruiken. Ik gebruikte al een hele tijd de Aloe soothing crèmes van TBS en ik was hier best wel tevreden over. Ik heb onlangs een proefje gekregen van Clinique Youth Surge waar ik ook wel tevreden over ben. Youth Surge is bedoeld om rimpels te voorkomen, en is dus niet echt een anti-rimpelcrème als jullie snappen wat ik bedoel..:p Dus dit vind ik wel een enorm pluspunt. Maar de prijs houdt me tegen... Als ik nu zekerheid had dat dit er voor zou zorgen dat ik pas veel later rimpels zou krijgen, heb ik dat geld er wel voor over. De aloe vera crème van TBS is fijn, maar zorgt niet voor iets extra's.

Welk huidtype heb je en hoe oud ben je?

Ik heb een droge huid en ben 21 jaar.
Heb een tijdje niet meer in dit topic gekeken, mijn excuses (A)
Tinkerbell53

♥

Berichtdoor Chidren » 26 maart 2010, 11:23

Dan heb je echt geen creme tegen rimpels nodig.

Ik heb in het verleden ook heel wat creme's gebruikt. Al enige tijd gebruik ik de rozendagcreme van Garnier voor een droge en gevoelige huid. Ruikt lekker, voelt lekker aan en is niet duur.
Afbeelding
Chidren

♥

VorigeVolgende