ontharingscreme

ontharingscreme

Berichtdoor MARLYness » 29 jul 2010, 22:52

Ik wil het echt supergraag een keer proberen, maar mijn moeder zegt: "Je scheert je benen maar gewoon, een creme waarbij je haren er spontaan uit gaan vallen kan nooit goed voor je zijn." Ergens snap ik dat wel, een creme waarbij je halen zo uitvallen lijkt me ook niet echt 100% goed voor je. Maar het punt is, ik wil het daar down under (:$) ook wel een keer weghebben, en scheren werkt wel maar dan gaat het niet helemaal weg, en harsen, waxen of epileren; no way.
Wat denken jullie? :$
MARLYness

♥

Re: ontharingscreme

Berichtdoor Severina » 30 jul 2010, 17:23

Ik zou het zeker niet aanraden om 'down there' ontharingscrème te gebruiken. Die crèmes zijn puur chemisch en je huid daar is enorm gevoelig. Er zijn meiden die het doen, maar je kan beter epileren, harsen of toch gewoon maar scheren.
Wil je toch perse een ontharingscrème gebruiken, dan probeer je het best eerst op een klein stukje huid om te zien hoe je hierop reageert.
De volgende keer plaats je jouw vraag best in dit topic http://www.beautygloss-forum.nl/viewtopic.php?f=41&t=706
Het is niet nodig om bij elke vraag een nieuw topic te openen en bovenstaand topic gaat hierover ;)
Severina

♥

Berichtdoor MARLYness » 31 jul 2010, 10:57

Severina schreef:Ik zou het zeker niet aanraden om 'down there' ontharingscrème te gebruiken. Die crèmes zijn puur chemisch en je huid daar is enorm gevoelig. Er zijn meiden die het doen, maar je kan beter epileren, harsen of toch gewoon maar scheren.
Wil je toch perse een ontharingscrème gebruiken, dan probeer je het best eerst op een klein stukje huid om te zien hoe je hierop reageert.
De volgende keer plaats je jouw vraag best in dit topic http://www.beautygloss-forum.nl/viewtopic.php?f=41&t=706
Het is niet nodig om bij elke vraag een nieuw topic te openen en bovenstaand topic gaat hierover ;)

Dankje voor het advies! Maar mijn topic gaat niet alleen over "down there"?
MARLYness

♥

Berichtdoor Rozertje » 07 aug 2010, 16:05

MARLYness schreef:Ik wil het echt supergraag een keer proberen, maar mijn moeder zegt: "Je scheert je benen maar gewoon, een creme waarbij je haren er spontaan uit gaan vallen kan nooit goed voor je zijn." Ergens snap ik dat wel, een creme waarbij je halen zo uitvallen lijkt me ook niet echt 100% goed voor je. Maar het punt is, ik wil het daar down under (:$) ook wel een keer weghebben, en scheren werkt wel maar dan gaat het niet helemaal weg, en harsen, waxen of epileren; no way.
Wat denken jullie? :$

ik zou je benen gewoon scheren! ik heb het ook geprobeerd maar dat is vervelend :|
ik vond het vervelend dat je die creme zo lang op je benen moest houden :P je kon niets; niet zitten, niet liggen NIETS alleen een kwartier lang staan :x, oke je kan wel zitten maar dan moet je uitkijken dat je nergens tegen aan komt, en het stink ook nog eens vreselijk!!
ik raad dit dus iedereen af! :@
Rozertje

♥

Berichtdoor Severina » 07 aug 2010, 17:03

Had ik verkeerd begrepen :x
Zoals rozertje zegt, je mag nergens tegen komen en de geur is verschrikkelijk. Het werkt wel goed, maar test het eerst even uit op een klein stukje huid. Ik heb het niet gedaan en heb op 1 been een reactie gekregen. Het was net op eindejaarsreis met school en een korte short kon ik toen wel vergeten.
Severina

♥