Shampoo

Re: Shampoo

Berichtdoor Merel » 10 maart 2010, 22:03

malikaaa schreef:Herbal Essences Frizz Fighter, ruikt superlekker!!!
H.E vind ik sowieso wel goed!Heb er tot nu toe 3 geprobeerd en eigenlijk allemaal wel goed :) Kan ze aanbevelen (Zijn ook vaak in de aanbieding bij Kruidvat en/of Etos)
Ohja, de andere 2 die ik gebruikt heb zijn Hello Hydration & Dazzling Shine de 2-in-1.

Die heb ik ook! Ruikt inderdaad lekker, maar gaat de frizz niet echt tegen.
let hope burn in your eyes
Merel

♥

Berichtdoor Miezeldepiezel » 14 maart 2010, 13:20

Big van Lush, ruikt super lekker.. Voelt lekker tijdens het wassen (soort van scrub voor je hoofdhuid, maar stimuleert de haargroei ofzoiets, werd me verteld) en schuimt ENORM!!!
M'n haar krult er heel erg van en heb extreem veel volume in m'n haar.. Looove it ^^
(Tip: Laat je niet afschrikken door hoe stug je haar voelt in de douche na het wassen, als je het droogt is dit wég en is je haar helemaal zacht!)
Spoiler: Laat zien
noem me Michelle of Mies! (: Miezeldepiezel klinkt zo suf, hihi!

Lipstick addict!
Miezeldepiezel

♥

Berichtdoor evelineee » 14 maart 2010, 15:22

Ik gebruik John Frieda Go Blonder shampoo en 1 keer in de week Zilvershampoo van Guhl. Ik vind ze allebei heel fijn, al merk ik wel dat die zilvershampoo meer reinigt. Als ik John Frieda heb gebruikt is het sneller vet, maar glanst het dan weer wel meer.
evelineee

♥

Berichtdoor Ansje » 14 maart 2010, 15:32

Ik gebruik de Frizz Ease lijn van John Frieda, en ik ben er erg tevreden over. Als ik mijn haar was met de shampoo en ik gebruik een conditioner van een ander merk, heeft het grappig genoeg geen effect op mijn haar :D
Ansje

♥

Berichtdoor Jolijn » 17 maart 2010, 14:48

Ik wissel een beetje af met Lush shampoo: Big, Sqeaky Green, Ultimate Shine & Daddy-o. Big is lekker in de zomer (zeezout!) en zorgt voor veel glans/volume, Daddy-o zorgt ook voor glans - net als Ultimate Shine. En Sqeaky Green maakt m'n haar echt goed schoon :) De shampoobars zijn ook ideaal te combineren met cremespoeling omdat ze bijna geen geur hebben, dat is dan wel zo handig. Ik gebruik iig meestal eerst een shampoobar, dan eventueel een andere shampoo en dan cremespoeling.
Jolijn

♥

Berichtdoor jopske » 22 maart 2010, 14:47

john frieda frizz ease! maakt het gllanzend en NIET pluizig (L)
jopske

♥

Berichtdoor xxShelley » 22 maart 2010, 18:06

Inecto + Zwitsal. (Ik gebruik zwitsal nadat ik nogal agressief spul heb gebruikt tegen roos)
xxShelley

♥

Berichtdoor willemijn » 24 maart 2010, 12:09

Oh ik kon écht niet tegen die Inecto shampoo. Ik krijg er echt enorme jeuk van aan mn hoofd, en allemaal bultjes.
Nee, ik heb meteen weer de TIGI fashionista shampoo besteld, die ik altijd heb. Die is heeel fijn! :)
Hey :)
willemijn

♥

Berichtdoor Chidren » 26 maart 2010, 13:38

Ik gebruikt John Frieda, de producten voor bruin haar. Het wordt zacht, pluisvrij en geeft een mooie glans aan mijn haar.
Het is wel duur, dus ik koop het in de aanbieding.
Afbeelding
Chidren

♥

Berichtdoor kimmiejjjjj » 26 maart 2010, 21:48

nou op t moment elvive anti roos.. heb sinds 2 weken een enorme roos aanval.. :( denk dat ik een shampoo of cremespoeling gebruikt hebt waar ik niet tegen kan..
Vertrouwen op waar je van houdt,
Lijkt op een dun laagje ijs gebouwd...

07-07-10 HOLLANDSE HITS 5E EDITIE :cool: was super
15 t/m 19 juli ZWARTE CROSS TWEEDUIZENDENTIEN :cool: was helemaaaaaaaaal geweldiggg
kimmiejjjjj

♥

Berichtdoor Accessory » 01 apr 2010, 22:43

kimmiejjjjj schreef:nou op t moment elvive anti roos.. heb sinds 2 weken een enorme roos aanval.. :( denk dat ik een shampoo of cremespoeling gebruikt hebt waar ik niet tegen kan..

awwww komt wel weer goed!! :kiss:

ik gebruik nu inecto als die leeg is ga ik de nieuwe van john frieda proberen :D
Kiss my cherry lips;
Accessory

♥

Berichtdoor _Marr » 26 apr 2010, 21:05

Garnier Fructise voor gekleurd haar/highlights.
Sindsien is mijn haar zachter en glanzender, gewoon over het algemeen gezonder, was laatst bij de kapper, was al 3 a 4 maand niet geweest :@, en ze zei dat mijn haar dat best kon hebben, had ook niet echt dooie punten of gespleten haarpunten oid. :)
_Marr

♥

Berichtdoor SummerShimmer » 27 apr 2010, 08:57

Op dit moment gebruik ik The Blonde van Lush. Ik moest er in het begin aan wennen omdat het niet zo schuimt als gewone shampoo. Maar het resultaat is geweldig! Mijn haar is zacht en voelt superlicht aan. Als ik nu terug met Elseve was dan voelt mijn haar zo zwaar aan.
SummerShimmer

♥

Berichtdoor l0ve-ch0colat! » 01 mei 2010, 21:49

Net Soft Shampoobar van Lush gebruikt, ben benieuwd! M'n haar voelt nu een beetje squeaky aan, beetje té schoon zeg maar. Ik doe voor de verandering eens geen conditioner en geen biosilk in m'n haar, kijken hoe het hierop reageert.
l0ve-ch0colat!

♥

Berichtdoor jopske » 03 mei 2010, 16:16

Iemand ervaring met loreal elvive en dan de roze?
jopske

♥

VorigeVolgende