Tanden bleken

Tanden bleken

Berichtdoor Silencer » 03 aug 2009, 18:21

Dag allemaal, :)

Ik had een vraag over het laten bleken van je tanden.
Er was hier al een topic over, maar dat ging alleen over het bleken met een kitje.
Ik wilde graag mijn tanden laten bleken bij The White Smile Company.
(http://www.thewhitesmilecompany.nl/)
Nu is het daar niet erg duur, maar ik vind het zonde om €150 te verspillen.

Wie heeft hier ervaring mee?
(of in het laten bleken in het algemeen?)
♥ Although we adore men individually, we agree that as a group they're rather stupid. ♥ -Marry poppins

♥ Mijn (reis)blog: Chasing Dreams: ♥
http://paulachasingdreams.waarbenjij.nu/
Silencer

♥

Re: Tanden bleken

Berichtdoor elana » 09 aug 2009, 20:45

Ik heb me ook eens ingelezen een tijdje geleden. Maar uiteindelijk durfde ik het toch niet aan, las op verschillende fora dat mensen er toch hele gevoelige tanden kregen. Nou daar zit ik niet op te wachten, want ik vind niets zo vervelend als dat.
Maar ik hoor ook positieve verhalen hoor, maarja het is toch maar een gok... Ik kwam trouwens zelden verhalen tegen dat tanden niet bleek genoeg werden.

Er bestaan trouwens ook strips in america die moet je een week op je tanden plakken ('s avonds ofzo) en na een dag zie je al verschil die dingen kosten iets van 30 euro op internet. Dus ik ga me daar binnenkort eens in verdiepen.
elana

♥

Berichtdoor patricia » 09 aug 2009, 20:59

Ik heb op girlscene weleens een review gelezen over the White Smile Company.. maar ik kan hem nergens meer vinden.
Mischien kan je het beter eerst aan je tandarts vragen? Het is daar alleen mischien wel iets duurder.
En als je je tanden laat bleken is het het beste om niet te roken en koffie en Cafeïne te drinken enzo. ;)
Mama van Tess 20-09-2009
patricia

♥

Berichtdoor buurmeisje » 31 jan 2010, 20:57

Je kan je tanden ook laten polijsten.
Ik vond ze eerst bij mezelf ook iets wat geelig..
het scheelt wel.. het haalt aanslag weg.
ze doen dit met een pasta en een rondraaiend tandenborsteltje, en het voelt heerlijk fris!
Het is niet dat je oppeens super witte tanden hebt, dus als je tanden echt vergeelt zijn is dat niet de oplossing..
succes ermee.
pain throws your heart to the ground, love turns the whole thing around.
no, it won't all go the way it should but I know the heart of life is good..
buurmeisje

♥

Berichtdoor douwelover » 05 feb 2010, 19:54

Ik ben bezig met de opleiding tandartsassistente.. en ik kan ze voor een tientje zelf bleken haha! Maar ik heb verder geen ervaringen ermee..
douwelover

♥

Berichtdoor Hyphy » 08 feb 2010, 20:22

elana schreef:Er bestaan trouwens ook strips in america die moet je een week op je tanden plakken ('s avonds ofzo) en na een dag zie je al verschil die dingen kosten iets van 30 euro op internet. Dus ik ga me daar binnenkort eens in verdiepen.

Als je de voor- en nafoto's van die behandelingen ziet zie je echt goed dat het tandvlees is teruggetrokken (dus veel hoger ligt) vergeleken met voor die behandeling! Dus daar zou ik me nooit aan wagen.

Mijn vriend heeft zijn tanden laten bleken bij The White Smile Company, die was er wel tevreden mee, geen pijn of gevoeligheid naderhand. Alleen het effect is niet WAUWWWWATWILDATWILIKOOK, het is wel wit, maar niet opvallend gebleekt-wit.

Ik zou het zelf ook graag willen (door teveel sigaretjes/koffie/rode wijn) maar ik heb een stukje neptand, dus dat wordt een beetje lastig.
Hyphy

♥

Berichtdoor Silencer » 09 feb 2010, 10:41

Hyphy schreef:
elana schreef:Er bestaan trouwens ook strips in america die moet je een week op je tanden plakken ('s avonds ofzo) en na een dag zie je al verschil die dingen kosten iets van 30 euro op internet. Dus ik ga me daar binnenkort eens in verdiepen.

Als je de voor- en nafoto's van die behandelingen ziet zie je echt goed dat het tandvlees is teruggetrokken (dus veel hoger ligt) vergeleken met voor die behandeling! Dus daar zou ik me nooit aan wagen.

Mijn vriend heeft zijn tanden laten bleken bij The White Smile Company, die was er wel tevreden mee, geen pijn of gevoeligheid naderhand. Alleen het effect is niet WAUWWWWATWILDATWILIKOOK, het is wel wit, maar niet opvallend gebleekt-wit.

Ik zou het zelf ook graag willen (door teveel sigaretjes/koffie/rode wijn) maar ik heb een stukje neptand, dus dat wordt een beetje lastig.

Ik heb het uiteindelijk toch gedaan en ben er net als je vriend wel tevreden mee, maar idd. geen WAUW-effect.
nu had ik dan ook niet zulke gele tanden, misschien is het anders als het verschil wat groter is.
het is wel witter geworden, ik zag vooral veel verschil door m'n stukje neptand, die leek echt gelig vergeleken met de rest.
ik had vooraf al aangegeven dat er een stukje nep was, en ze heeft toen aangeraden bij de tandarts het stukje opnieuw erop te laten zetten en dan in de nieuwe tint.
en nu zie ik geen verschil meer.
♥ Although we adore men individually, we agree that as a group they're rather stupid. ♥ -Marry poppins

Silencer

♥

Berichtdoor Hyphy » 10 feb 2010, 16:06

Oh, handig, dat kan dus wel! Maar was het veel gedoe en duur om dat neppe stukje opnieuw te laten zetten? Ik vind het namelijk wel prijzig genoeg, dat bleken. ;)
Hyphy

♥

Berichtdoor iSAY » 10 feb 2010, 17:38

Ik heb ook stukje neptand, maar ik zit er ook over te denken.
Net zoals Hyphy vraagt, was het prijzig? ;)
- x
iSAY

♥

Berichtdoor Tinkerbell53 » 16 feb 2010, 15:34

http://www.youtube.com/watch?v=0PjAmp8pJbs

Heeft iemand ervaring met dit product?
Tinkerbell53

♥

Berichtdoor Silencer » 16 feb 2010, 17:09

Hyphy schreef:Oh, handig, dat kan dus wel! Maar was het veel gedoe en duur om dat neppe stukje opnieuw te laten zetten? Ik vind het namelijk wel prijzig genoeg, dat bleken. ;)

sorry voor mijn late antwoord.
nou mijn verzekering dekt de kosten, dus het heeft me niets gekost.
als de verzekering het niet dekt, kun je het volgens mij ook onder speciale kosten zetten in de belastingaangifte.
maar ik weet niet helemaal zeker hoe dat zit..

het was in ieder geval geen gedoe om dat stukje opnieuw te laten zetten..
duurde niet erg lang ofzo.

Silencer

♥

Berichtdoor Dorien » 17 maart 2010, 22:06

Oooh nu jullie beginnen over bleken en neppe stukjes tand..
Over 3 weken laat ik neppe stukjes bijplakken op 2 voortanden om de vorm te verbeteren (zie ander topic). En nu weet ik dat neppe stukjes nooit mee bleken als je je tanden laat behandelen. Dus als ik wil bleken, moet dit gebeuren voor ik de neppe stukjes laat plaatsen zodat de kleuren matchen.
Ik dacht ook aan de White Smile Company. in ieder geval een behandeling die snel resultaat geeft aangezien ik over 3 weken dus de stukjes op laat plakken.
Maar nu hoor ik van sommigen dat hun tanden na het bleken bij TWSC na enkele maanden terug verkleurden. En dat zou in mijn geval dus een heel lelijk kleurverschil opleveren!
Zijn er geen methoden van bleken die snel zijn en die wel gewoon een aantal jaar dezelfde kleur behouden? Als ze telkens na een aantal maanden verkleuren moet ik ofwel de stukjes telkens laten vervangen ofwel telkens verder bleken.. allemaal zeer prijzig dus.
Ik hoop zo hard dat er wel een snelle oplossing is voor bleken en valse stukjes tand!!
♥ ♥ ♥
Dorien

♥