Hyphy schreef:elana schreef:Er bestaan trouwens ook strips in america die moet je een week op je tanden plakken ('s avonds ofzo) en na een dag zie je al verschil die dingen kosten iets van 30 euro op internet. Dus ik ga me daar binnenkort eens in verdiepen.
Als je de voor- en nafoto's van die behandelingen ziet zie je echt goed dat het tandvlees is teruggetrokken (dus veel hoger ligt) vergeleken met voor die behandeling! Dus daar zou ik me nooit aan wagen.
Mijn vriend heeft zijn tanden laten bleken bij The White Smile Company, die was er wel tevreden mee, geen pijn of gevoeligheid naderhand. Alleen het effect is niet WAUWWWWATWILDATWILIKOOK, het is wel wit, maar niet opvallend gebleekt-wit.
Ik zou het zelf ook graag willen (door teveel sigaretjes/koffie/rode wijn) maar ik heb een stukje neptand, dus dat wordt een beetje lastig.
Ik heb het uiteindelijk toch gedaan en ben er net als je vriend wel tevreden mee, maar idd. geen WAUW-effect.
nu had ik dan ook niet zulke gele tanden, misschien is het anders als het verschil wat groter is.
het is wel witter geworden, ik zag vooral veel verschil door m'n stukje neptand, die leek echt gelig vergeleken met de rest.
ik had vooraf al aangegeven dat er een stukje nep was, en ze heeft toen aangeraden bij de tandarts het stukje opnieuw erop te laten zetten en dan in de nieuwe tint.
en nu zie ik geen verschil meer.